Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden met je product, heb je een beschadigd product ontvangen of heb je een andere klacht?

Retourneren in de Store

Als je niet tevreden bent met je aankoop, mag je je bestelling binnen acht dagen na ontvangst kosteloos terugbrengen naar onze winkel. De winkel kan je retournering alleen in behandeling nemen als je de onbeschadigde artikelen samen met het originele aankoopbewijs (pakbon) kunt overleggen. Artikelen uit de opruiming en klantspecifieke artikelen zijn uitgesloten van recht van retour.

Retour sturen

Wil je je bestelling niet retourneren bij de winkel, neem dan binnen acht dagen na ontvangst telefonisch contact op met de Klantenservice van Vermeulen Verpakkingen. Dit kan op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur via telefoonnummer 058 - 213 63 45. Als je aanvraag aan de voorwaarden voldoet, ontvang je van de Klantenservice instructies over het terugsturen van je bestelling.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Bij het retour nemen van een bestelling zijn de betaalde verzendkosten gelijk aan de kosten voor de retourzending. Je ontvangt daarom wel het aankoopbedrag van je bestelling terug, maar niet de verzendkosten. Als de geleverde artikelen bij ontvangst gebreken vertonen, zullen we deze uiteraard kosteloos retournemen of omruilen. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer 058 - 213 63 45.